Wat te doen als u een schade heeft

Wij zullen uw gids zijn als u een claim heeft.
Het is onze taak om u door het schadeproces te loodsen. Wij helpen u te begrijpen hoe uw dekking van toepassing is op de claim. Wij zullen u helpen om met uw schadeafsteller samen te werken en wij zullen uw advocaat zijn wanneer dat nodig is.
V: Ik ben bij een ongeval geweest – wat nu?
A: Noteer eerst wat uw verzekeringsmaatschappij moet weten:

Datum en tijd van het ongeval.
Plaats waar het ongeval zich heeft voorgedaan. Wees specifiek.
Hoe het ongeval is gebeurd. Maak een foto.
Om welke voertuigen ging het? Inclusief jaar, merk en model.
Namen en contactgegevens van betrokkenen.
Opmerkingen over verwondingen.
Namen en contactgegevens van eventuele getuigen.
Naam van de rechtshandhavingsinstantie die het verzoek heeft ingediend.
V. Ik heb mijn eigendom beschadigd – wat nu?
A. Noteer eerst wat uw verzekeringsmaatschappij moet weten.

Er heeft zich een datumincident voorgedaan.
Wat gebeurde er: ontploffingspijp, bliksem, wind, etc.?
Is de woning bewoonbaar?
Zijn er tijdelijke noodreparaties nodig?
Indien de brandweer of politie hierop heeft gereageerd, de namen en contactgegevens noteren.
V: Wie kan ik bellen om mijn claim te melden?
Antwoord: U hebt twee opties. U kunt ons bellen of de verzekeringsmaatschappij bellen.

Neem contact met ons op als u niet zeker bent over de dekking en u de schadeclaim moet bespreken voordat u aangifte doet bij de verzekeringsmaatschappij. We kunnen bespreken hoe de schade kan worden gedekt en hoe het eigen risico van toepassing zou zijn, indien van toepassing.
Neem contact op met uw verzekeringsmaatschappij als u de schade liever zelf behandelt.